Werkwijze

Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn stellen we u veel vragen. Wij hebben namelijk het beste met je voor als het gaat om wat u wilt communiceren. We zijn eerlijk over de prijzen, materialen en zullen je altijd begeleiden met de juiste keuze voor het juiste product. Zo kunnen wij altijd kwaliteit voor de juiste prijs bieden zonder dat je voor verrassingen komt te staan. Daarnaast staat duurzaamheid bij ons voorop. Hieronder vertellen we hier meer over. En heb je een vraag? Kijk dan eerst bij de meest gestelde vragen. Waarschijnlijk staat hier al een antwoord op jevraag. Niet? Neem dan gewoon vrijblijvend contact op. Wij staan graag voor je klaar!

Onze werkwijze in 5 simpele stappen:

Het eerste contact wordt gelegd. Wij vragen veel aan je zodat we weten wat je precies wilt bereiken met je communicatie producten.

We maken een passende offerte die binnen het budget past.

We geven een tijdsindicatie wanneer jouw unieke reclame uiting gereed is.

Is je product gereed? Dan leveren we conform de afspraak.

Ben je tevreden? Dan zijn wij dat ook!

In het bestickeren van een auto zit nogal veel verschil, het kan gaan om een simpel snijtekstje of over een complete wrap. Dus onze vraag aan jou is waar je aan zit te denken. Neem contact met ons op zodat we je hiermee verder kunnen helpen.

Voor een dranghekdoek hanteren wij een eindformaat van 215 x 73cm (b x h). Voor een bouwhekdoek hanteren wij een eindformaat van 335 x 174 cm. Deze standaard doeken worden afgewerkt met een zoom en voorzien van zeilringen om de 30cm. Maar naast deze standaard doeken is er echt van alles mogelijk, dus vraag naar de mogelijkheden. Wij denken graag met je mee!

Het zelf bevestigen van stickers heeft even een eenvoudige instructie nodig.
Wij kunnen je dit uitleggen zodra je de producten geleverd krijgt.
Tevens kun je hier een PDF downloaden met plakinstructies.

Zelfklevend vinyl Dit zijn wasvoorschriften voor auto’s die zijn voorzien van beletteringen met zelfklevend vinyl. Voor een optimale hechting van de zelfklevende laag op de auto dient u rekening te houden met het wassen. Wij vragen u een week te wachten met het schoonmaken van deze auto. Daarna kunt u de auto met de hand, in een wasstraat of met een hogedrukspuit wassen. Wassen met de hand Als u de auto met de hand wast, spoel dan -om slijtage en beschadigingen te voorkomen- de auto eerst met schoon water af en gebruik geen water dat warmer is dan 50 graden. Doe daarna wat huishoudschoonmaakmiddel in warm water en was de auto met een zachte borstel of spons. Wassen in een wasstraat De zelfklevende folies zijn bestand tegen de wasstraatbehandeling, mits er geen middelen met een sterk schurende werking of oplosmiddelen worden gebruikt. Wassen met een hogedrukspuit Met een hogedrukspuit loopt u altijd een risico. Indien u toch uw auto op deze manier wilt schoonmaken, houd dan voldoende afstand van de auto (minimaal een halve meter) en spuit met een niet al te hoge druk (niet hoger dan 40 BAR).

Het is uiteraard afhankelijk van ieder product hoe u de ontwerpen of foto’s aan moet leveren. Uw ontwerper zal uiteraard weten hoe hij de bestanden aan moet leveren. Heet u geen ontwerper? Geen probleem. Wij kunnen uw wens ook vertalen en een passend voorstel maken. Zo hoeft u helemaal niets aan te leveren! 

Kijk hier voor meer informatie over het aanleveren van bestanden.

Een thermische breuk in glas ontstaat door temperatuurverschillen in het oppervlak van het glas. Wanneer er bij gewoon floatglas een temperatuurverschil van meer dan ca. 30°C in het glasoppervlak optreedt, ontstaan er te hoge spanningen in het glas. Daardoor breekt de ruit op een bijzondere manier. Dit noemt men een thermische breuk. Een thermische breuk heeft een speciaal breukpatroon en is niet te vergelijken met een mechanische breuk die ontstaat door bijvoorbeeld een stootbelasting van een vallend persoon of voorwerp. FAVO Reclame is niet aansprakelijk hiervoor.

Duurzaam ondernemen staat bij FAVO Reclame hoog in het vaandel: FAVO Reclame kijkt niet alleen naar de cijfers, maar ook naar de gevolgen van hun bedrijfsactiviteiten voor mens en milieu. En niet alleen naar de huidige, maar ook naar de toekomstige gevolgen van deze activiteiten zoals:

  • Kostenbesparing door bijvoorbeeld energie te besparen.
  • Kostenbesparing door afval te scheiden.
  • Een schonere werkomgeving en daardoor aantrekkelijker als werkgever.
  • Een gezonder werkklimaat.
  • Ecologisch verantwoord produceren d.m.v. het gebruik van ECO solvent inkten

Ook hecht FAVO Reclame veel waarde aan duurzame klantrelaties:

  • Goede contacten d.m.v. korte lijnen.
  • Duurzame producten van de beste kwaliteit
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Wij werken uitsluitend met hoogwaardige merken voor onze folie’s en kleding waaronder: